bio

bio

Followers

LAGU YANG SATCY YG MNE INGIN KORG DGR ASIF MENYANYI

Isnin, 6 Ogos 2012

KAD RAYA TERHAD UNTUK 50 ORANG KAWAN DLM MUKA BUKU

aSALAMUALAIKUM semuanya :0 lega bile dah pos semua kad raya untuk kawan2 kat fb tpi ada yang tak dpt sebab kad raya ni terhad untuk 50 orang je ..jadi mintak maaf banyak2 ya yang tk dpt tu. .kalau rjin dtg umh asif k..hehehe. .bgi yang dpt kad raya tu..sory dlm ada yang tk de duitraya ada yang ada. .cos terhad maa :P ahahaha ada 5 kad rya yang tak de duit raya :) sory ya :) ok lah kan dari pada tak de langsong bak kata double a azwan ali ahahaha kat johara pagi era kah kah kah!! ! slaam papai smua

3 ulasan:

  1. alaaa... untuk blogger lak tak de ke? huhuhu.. nk jugak...

    BalasPadam
  2. alamk thun dpan k hehehe :P

    BalasPadam
  3. huhuhu... meh add org anta kad raya nnt...

    BalasPadam